16 February 2009

My art: Amy Winehouse.


Amy Winehouse,...
mmm wat moet ik over haar schrijven
dat jullie nog niet weten?
Niks dus waarschijnlijk! Ik ga ervan uit dat jullie haar leven wel min of meer kennen. Misschien enkele kernwoorden voor de onwetende onder ons: MUZIEK, ALCOHOL, DRUGS, REHAB en doe dit dus maal 5 en je hebt het leven van Amy Winehouse.
Op een avond had ik gewoon zin om haar te schilderen.
Voor de mensen die de rubriek ' over mezelf '
nog niet hebben gelezen: Ik hou van kunst, en schilder
en teken dus ook zelf.
Dit zal dus zeker niet het laatste schilder-ding
van mij zijn op deze blog.
Laat me weten wat je ervan vindt!
Thx!! xxx

2 comments:

  1. whoot whoot, ik ben u eerste volger & reactiegever.
    Already some nice blogs. Keep up the good work O_O
    xx

    ReplyDelete
  2. Lieve blonde FACTORYgirl,
    Who’s that girl? Omdat je de vriendin bent van♥ Silke♥, zou ik graag ook jou tot mijn vriendinnetjes mogen rekenen. Silke zal het privilege hebben je persoonlijk mijn adembenemende passie voor haar te vertellen. Intussen, kan je zelf nalezen in mijn reacties in ‘Pot Begot’. Ik heb mij alvast ingeschreven als volgster van jouw kersverse veelbelovende blog en nodig je uit om die van mij te bezoeken en ook te volgen. Plaats ook een reactie dat doet altijd plezier  Ik denk dat ook wij veel plezier aan elkaar zullen beleven, KEEP ON honnepon.
    Ik stuur je alvast veel (virtuele) zoentjes en strelingen.
    Veel liefs, xx
    Nadia

    ReplyDelete