25 February 2009

Diepte

Ik kijk naar beneden en adem diep in en uit.
Kleine wolkjes begeven zich over mijn lippen
wanneer ik dit ritueel uitvoer.
Hoewel mijn vingers er maar levenloos bij hangen,
beginnen mijn handen klam aan te voelen.
Tientallen mensen scheren voorbij mij,
maar ik ben er me amper van bewust.
Ik hou van dit moment.
De spanning.
De kick.
De angst, misschien.
Opnieuw kijk ik naar beneden.
Ze roept me. Lokt me met haar honingzoete stem.
Ik glijd verder naar de afgrond, al mijn gedachten zijn verdwenen.
Ik, mijn snowboard en zij, de diepte.

4 comments:

  1. ♥♥Factory Girl♥♥
    Dat is gewoon van de bovenste plank, heel tof!
    Kusjes,xxx
    Nadia

    ReplyDelete
  2. Liefste ♥FACTORYgirl♥ Nieuwe reactie van mij onder “Sterren en Planeten”,en zie mijn blog! Veel liefs, xxx
    Nadia

    ReplyDelete
  3. Liefste ♥FACTORYgirl♥
    Daar je geen Duits kent, heb ik het cursiefje van Kerstin DUFFE (geschreven toen ze 12 jaar was) speciaal voor jou vertaald. (zie in mijn Blog)
    Lieve groetjes, xxx
    Nadia

    ReplyDelete
  4. Nice,
    Ik hou btw van u Ray Ban bril ^^
    Heb zo'n zwarte zonnebril, maar zoek al ages naar een gewoon bril.
    Anyway, hopelijk schrijf je snel nog iets ;)
    xx Nikki

    ReplyDelete