11 March 2009

My art: We <3 Ria Willems.

Hiya beste bloggers :D
het is weer even geleden
dat jullie iets van mij hebben gehoord.
Dit hebben jullie volledig te danken
aan mijn leerkrachten(om ze een bedanktmailtje
te sturen hiervoor, contacteer mij).
Maar het is dus terug zover, aangezien
ik juist mijn rapport heb gekregen(waar ze hier thuis
zeer tevreden met waren), zal het nog wel
even duren eer het terug druk wordt en ik weer
bedolven zal worden onder taken en testen(waarvoor
terug een klein bedankje aan mijn leerkrachten).
Jullie weten ondertussen al dat ik veel bezig ben met
schrijven maar ook met tekenen en schilderen.(Zie mijn
2de blogbericht). Hier is dus weliswaar niet zo een recente
maar toch wel memorabele tekening van mijn OHHHH
ZOOOO leuke lerares Aardrijkskunde. Ria Willems.
Even een kleine uitleg bij deze boeiende persoon.


Ze is een vrouw waar niemand om heen kan. Iedereen kent haar, ze is ongetwijfeld één van de meest bekende personen in het Sint-Ritacollege. De passie waarmee zij haar lessen geeft, de vurigheid waarmee ze ons meedeelt hoe warm de zon is en hoe ver zij van de aarde staat, is uniek. Met de magere 50 minuten waarin deze vrouw haar les moet geven, komt ze nooit toe. Ze gaat door tot minstens 5 minuten na het belsignaal! Deze mevrouw houdt van haar vak als geen ander dat kan. Het mag gezegd worden: I love Ria Willems!


Ciao xxx

1 comment:

  1. Ghaha, Nice.
    Zo ken ik er ook een paar.
    Sint Rita, ik ken het meisje dat school rock doet dit jaar goed.
    En ken je toevallig Noor D'hanis?
    xx

    ReplyDelete